tisdag 29 september 2009

Norrland

.. och minusgrader. Just nu är det + 2 grader, och Martin fick skrapa bilen lite imorse när han åkte iväg på jobb till Piteå.

Luften är så härlig.

Just nu?

Hugo kollar film, äter morgonvälling.
Alice sitter vid datorn, påväg i duschen.
Martin jobbar i Piteå, åter i eftermiddag.
Momme och Morfar jobbar.
Själv löste jag just lunchproblemen genom att 11:00, mötas på BureBaren :-)

Eftermiddagen ska vi inviga kondiset i Bureå, det ena av dem.

19:00 inviger jag Skellefteå Kraft Arena, för att se AIK - Djurgården.
Ska bli så skoj att se nya hallen, mysa med Ullis, och kolla bästa laget.

Strålande sol ute, höstigt och kallt. Lovely.

07:30 imorse, satt jag klistrad framför radion, RixFM, och Christer Fuglesang. Tänk att mitt rymdintresse kunde få en sån sving.
Tack Ullis, som påminde mig om detta!

Vi hörs igen!