onsdag 2 september 2009

Onsdagkväll

... och dagen då lilla kusin Hilda kom till världen...
Alice tillveckar teckning på löpande band :)

Jobb, jobb och dagis.

Kvällen tillbringade jag hos svärmor, medan Martin och barnen städade övervåningen. Det är väl en bra fördelning?

Packar, packar och packar. Livrädd att vi har med för lite kläder, samtidigt som jag vet att när vi kommer hem, har vi inte använt hälften. Men kollektionen ska ju som ändå med :)
I en och samma väska. Låtat svärfars väska, mer likt en koffert, Thailandinköpt. Och nu ska Bulgarinenberest.

Vädret? svala nätter, vilket är ljuvligt. Alla sover kalasbra. Utom jag. Men jag kollade film i natt, Dodgeville tror jag den hette. Den var nog sådär, för jag minns inte slutet :D

Snusande går så bra. Även om jag lever som i en bubbla. Går över efter lite vin vid stranden :)

Jag gruvar mig inte ens för att flyga.

Snart dags för Elitseriestart i hockey. Skellefte AIKare som vi är alla fyra :D

JOKER på TV.

Ramlösa i glaset.

Kär.

Ska packa vidare. Sen sova. Hoppas jag. Känner mig trött. Gott tecken.

Vi hörs igen!