onsdag 16 september 2009

Tandläkarbesöket

... som skulle ta 20 minuter, tog nästan 3 timmar!
Den tand jag skulle dra ut, satt som berget. Kan glädja mig med att jag har Helsingborgs
starkaste käkben. Min tandläkare hade aldrig i historien stött på någon med sånt käkben.
Lite unik är man allt!
Min tandutdragning slutade iallafall med operation och penicillin.
Och grymt värk i halva ansiktet.
Men tanden är borta!

Myser i tvsoffan med Alice. Martin är iväg ut,och lillebror sover gottigt sen 1 timme.
Inväntar IDOL.
Sen blir det senaste Wallander - Cellisten.

Vädret? höstigt och mysigt.
Letat fram min basker idag.

Barnen varit på dagis. Alice på målarskolan ( en del i dagiset, men på ett annat dagis)
Väl hemma blev hon bjuden på kalas hos Theo på måndag. Presentinköp ihelgen.

Inne på min 5:e vecka som snusfri. Tur man har 2000 andra laster :)

Kollat lite resor igen. Kroatien verkar kalasfint.

Om 1 vecka åker vi till Västerbotten. Very nice!

Och snart börjar Elitserien. Slutspel-hoppas.

Knaprar lite panodil.

Nu mysmys.

Vi hörs igen! Nu ska jag ta mitt starka käkben och sjunga ikapp med IDOLerna...