måndag 4 januari 2010

Årets första inlägg

Rivstart på året. Nu är jobbet på allvar igång, Malin har jobbat i helgen och har redan ett pass idag, ett i morgon , ett på torsdag och fredag. Jag har själv mjukstartat även om man inser att ju mer och fler mail man öppnar desto mer jobb blir det för mig. Puh! Är det inte semester snart?

Nyårsafton flög vi hem från Bureå, saknar det redan. Trevlig fest hos Mats och Christel med förträfflig mat, tillagad av fd fotbollsproffset Mats Magnusson. Barnen firade med farmor och farfar i Bjuv.

Igår ville Alice ut till Bjuv och leka med farmor, sagt och gjort hon fick övernatta där. Idag på fm har Hugo och Malin åkt ut för att hämta henne. Det blev lunch och lite klippning av farmor samtidigt.

Igår kväll gick jag och Hugge en promenad, men det blev bara en liten sväng eftersom han frös (-10 grader). Idag föll det snö i Helsingborg, bara en sån sak.

Igår förberedde vi också för borrning av två hyllor i sovrummet. Ska se när jag vågar ta tag i det...

vaknade till av att TV.n var igång såg då Sverige göra 2-1 mot USA i JVM, men när jag vaknade läste jag att de förlorat matchen - det var det guldet. Så går det när man pratar om final innan semin är spelad.....

Nu----jobb igen en stund till innan Malin och barnen hämtar mig, hon ska ju som sagt iväg och jobba....med kort varsel...:-)

Ha det bra kära bloggläsare...