onsdag 9 juni 2010

Onsdagkväll

... och det är äntligen uppehåll. Önskade mig regn häromdagen, och fick lite till =(

Övernattningen för Alice på dagis gick superb. De hade somnade vid 22, efter pizza och disco.

Just nu leker Alice med Tilda. Hugo och jag har varit på shoppingrunda, dessvärre blev han akut kissnödig just när jag skulle in på blomsteraffären, så vi åkte hem istället. Snart 1 timme sedan, och han har ännu inte kissat, behövde visst inte heller. Mamma lurad!
Så nu ska jag åka iväg en sväng ensam för att shoppa nya plantor.

Ny vaxduk i uterummet. Den var supersnygg när jag såg den på MAXI, men väl hemma blev jag åksjuk av att titta på den =)
Men färgerna blev kanon i "nya" uterummet.

Handlat/förberett allt inför Alices kalas på söndag.
Godispåsarna gjorda.

Igår storstädning, så ikväll kan vi njuta. Härligt.

Nu plantagen. 

Vi hörs igen!