torsdag 17 juni 2010

Torsdagkväll

.. och fotbolls-VM i sängen.
Tidigkväll ikväll, skönt. Även om vi ännu inte somnat, men de små barnen har.

Dagen idag? jobb, dagis. Alice tillbringade kvällen hos Tilda, och även Ida en stund.
Hugo och jag har "jobbat" lite här hemma. Även imorgon ska han jobba, men då på pappas jobb. Lycka!
Alice och jag ska iväg på lite presentjakt, då Alice ska på kalas i helgen hos Evelina.
Därefter Sofie och Hilda en stund. Skoj!

Kvällen?
Martin ska på After Work med sitt jobb, och jag ska träffa några från mitt jobb för lite vin och surr. Ska bli mye trevligt!
Hoppas på en solig kväll även då!
Alice och Hugo tillbringar kvällen/natten hos farmor och farfar!

Helgen i övrigt blir lugn. Jobbar lördag och söndag.
Bröllop på TV hela lördagen, blir kalas att mysa till.

Trädgården är magisk. Händer nått varje dag just nu, love it!

Min klipptid närmar sig. Äntligen.

Storstädat hela huset idag. Hur härligt är inte det? Wunderbar!

Hejja Argentina - Malin
Hejja Mexico - Martin

Tisdag är det dags för utflykt med dagis, Landskrona!
Myspys. Hugo har redan börjar packa sin rygga.

Vi hörs igen!