söndag 29 augusti 2010

Söndagkväll

... och hela huset luktar Ajax, väldigt härligt när det är klart.
Varit och storhandlat, kylen fylld. Oxå en mycket angenäm känsla.
Dammsugat från golv till tak, målat och fixat i Alices rum, nu i tonen röd! fint och varmt.
Idel arbete, och en underbar söndagkväll att göra ingenting på.
Nöjd och tillfreds.

Barnen tu har tillbringat helgen ute hos farmor och farfar, supernöjda med fesival, karuseller, ostbricka mm.
Direkt när de kom hem, åkte Alice iväg med Ella på Busfabriken. Trött tjej somnade i soffan.

Solig och varm dag.
Härligt med varma och mörka kvällar. Love the uterum!

Veckan? jobba,dagis, skola, fritids.

Ullis! Du tappra! Krya på dig!

Snart ES premiär. Äntligen.

Bokat flyg till Västerbotten förresten, men det har jag nog redan skrivit om. Härligt ändå!

Tycker det är en härlig känsla när man sitter och gör räkningarna, och finner en räkning som är "makulerad". En liten vinst får jag allt säga :)

Imorgonbitti är det Hugo och jag som jobbar i trädgården. Ska plantera ljung.
Vilka jag aldrig fått att leva speciellt länge, så jag vet inte varför jag tänker tanken bara.

Lycklig.
Tänk att just jag fick den bästa mannen i världen. Och nästan oxå den händigaste ;)
Kärlek.

Nu utfrågning på TV. Behöver ändå inte se detta, gjorde ett test på expressen, och jag blev en blandning av sverigedemokraterna eller piratpartiet. Föga troligt.

Vi hörs igen!