söndag 5 september 2010

Söndagafton

.. och jag är just hemkommen från en jobbhelg.
Nu blir det grillat och lite rosévin och familjemys.
Efterrätt blir wienerglass och kaffe.
Söndag is nice.

Veckan har bara sprungit iväg.
Alices skola flyter på, och hon är hur nöjd som helst.
I torsdags hade vi Drakfest med Hugos dagis, lite picnic därtill.
Vår drake flög inget vidare dock. Jag skulle själva försöka montera och laga den.
Det gick sådär :)

I övrigt en mycket lugn vecka. Jag har varit på premiärmöte på jobbet, varken svimmade eller kallsvettades, trots att jag var aningen nervös :)
I lördags var Martin och barnen på kalas hos Hilda, som denna veckan fyllt 1 år. Där var även kusinerna Simon & Elin. 

Imorgon har jag planerat in för att poströsta.
Och fixa ett lånekort på bibblan.

Nu väntar vi bara på nya kusinbebisen som ska komma! Myspys. Hugo och jag har redan påbörjat handlingen av bebissaker :)

Vi hörs igen!