torsdag 30 september 2010

Torsdagkväll

... och röstningen är avgjord sen länge. Och inte har vi blivit mer aktiva på att blogga heller :)

Tiden bara springer iväg.

Kortfattat; jobb, dagis, jobb, skola, fritids, Helsingör, Familia, IKEA, restaurangbesök, myspys, IDOL, bio mm.

Imorgon är det oktober. Innebär att om 8 veckor får jag börja JULPYNTA :D
Färgtema och julpynt är planerat sen länge. Årets färg? Vitt.

I helgen som kommer, åker vi till Karlskrona. Alice åker upp med Oscar redan på fredageftermiddag. Hugo, Martin och jag kör upp när jag slutar jobba på lördageftermiddag.
Kalas för Petra, 35 år! Grattis Grattis!

Tända ljus är lycka.

Idag spelar bästa AIK. Och jag har knappt hunnit med att Elitserien startat bara. Måste bli aktivare. Martin tror att det beror på att jag håller på att bli en fotbollstjej :)

Jay och Geir. Favvisar i IDOL.

Idag har jag varit på utbildning me jobb, mycket trevlig sådan!

Nu packa Alices väska, mer kaffe, djungelvrål och täcke i tvsoffan. Torsdag is nice!

Trevlig helg till Er!