torsdag 7 oktober 2010

Torsdagkväll

... och en trött sådan.
Ligger på soffan. Martin brevid. Tror Martin & Alices halva natt på akuten satt sina
spår hos oss alla. Blir en tidigkväll ikväll.

Lillan lite piggare idag. Men tillbringat hela sin dag i soffan.
Hugo har "jobbat" på dagis några timmar, ihop med Theo, Ellas lillebror, som ny börjat på
Hugos dagis. Och det gillas av lillebror!

Regn en hel dag, även om jag för några sekunder tyckte att det såg ut som det snöade.
Snö= julpynta= redo anytime!
Längtar.

Längtar efter att den nya kusinen ska komma.
Martin, Alice och Hugo har tippat en flickkusin. Jag en pojkkusin!

Druckit för mycket kaffe idag. Varför lär jag mig aldrig?

Min mage är inte vad den borde. Finns nog tusen anledningar till det, men trist ändå.

Munsår. När hade jag det sist?

Alice & Hugo i badkaret.

Nej, men jag rundar väl av kvällen med lite mer kaffe

Osmarta Malin. Men Malin.

Vi hörs igen!