onsdag 30 juli 2008

Spaghetti & Köttfärssås

Döm om min förvåning när jag såg att älskade Malin och barnen kom och hälsade på mig på jobbet. Riktigt roligt. Presenter hade dem med sig, jag fick en påse med konfekt och ett nytt armbandsur. I morse klagade jag över att min gamla klocka stannat, tänkte byta batteri på den. Dessutom var den illa åtgången av repor och utslitna remmar. Så det var dags för ett byte. Bild på klockan kommer under dagen.
Vi gick ner på restaurangen under mitt jobb och åt lunch, idag serverades spaghetti och köttfärssås med riven parmesanost. Det är en bra restaurang, med ett jättefräscht salladsbord. Jag som INTE är någon sallads- och grönsaksälskare, brukar faktiskt frestas till att åtminstone ta lite rårivna morötter och champinjoner.

Tror jag ska gå hem tidigare och överraska Malin, för sedan tillbringar hon och Alice kvällen på bio som jag tidigare skrivit.

Nu ska jag ladda in bilder, så att några av dem kan läggas ut på denna blogg.

Idag är det cirka 30 grader varmt - igen. Tur att luftkonditioneringen funkar på jobbet, annars hade man svettats bort.

Vi hörs igen.