tisdag 29 juli 2008

Tisdag 29 juli

Åter igen en ny dag på jobbet. Semestern är redan till ända, men denna gång hade jag bara tre veckor. Ska ha lite mer i höst, bland annat då jag och frun ska bege oss till Prag.

I morse åkte mormor och morfar. Har varit nere sedan förra lördagen. Trevligt med besök, festival, fotboll, lek, och bus.

Den gamla bloggen var nedlagd när jag skulle gå in och läsa därför skapade jag en ny på eget bevåg. Hoppas att ni kan tycka om denna precis som förra.

I helgen hade vi kalas för lille Hugo som fyllde 2 år. Han börjar bli stor nu. Massor av bilar, lastbilar, traktorer, kläder, fotbollsdress, böcker fick han. Överlycklig liten kille, springer runt och leker med dem dagligen. Han verkligen älskar allt som har med motorer att göra. Konstit att det kan bli så....Farfarsarvet förmodar jag.

Nu ska jag fortsätta jobba. Ska försöka göra lite mer på bloggen i eftermiddag.

Vi hörs, kära Ni!