lördag 22 november 2008

Dagen idag...

Snön ligger kvar. Alldeles vitt, på det lite sol. Härligt. Alice och jag satt igår kväll i hennes fönster och bara tittade på hur det snöade. Norrlandslängtar!

Martin och Hugo ute på prommis. Alice leker med sina tomtar. Jag är i färd med att stryka lite kläder, inför praktiken, samt inför barnkalaset som Alice ska på idag. Äntligen. Som hon har räknat dagarna :-). Presenten klar, fint inslagen i princesspapper. Med rosa band.

Direkt efter barnkalaset, ska Martin äntligen få ha sitt försenade kalas. Han hinner nästan fylla år igen. Så snabba är vi just nu :-)

1,5 vecka till norrland. Dagen före vår semester, ska Alice på utflykt till Osby, och BRIOs leksaksfabrik. Skojigt. Åker med bussen, och har med matsäck.

Julfesterna börja droppa in. Både på mitt jobb, Martins jobb och Hugos lilla jobb. Alice lilla jobb kommer nog oxå inom kort. Mysigt.

Sista praktikdagen idag. Sjukt fort det gått. 4 veckor som bara sprungit iväg. Skola måndag igen. Sista rycket. 4 veckor till Examen :-)

Livet rullar på. AIK följer med sådär får jag säga. Tycker ändå det roligaste är att, hurän AIK förlorar och Rögle vinner, går de aldrig om AIK :-D

Vi hörs igen. Nu MÅSTE jag stryka. På återseende i snön...