torsdag 13 november 2008

Så var man 31

Jaha då var man trettioett år gammal, eller ung, det beror på hur kroppen känns på morgonen när man vaknar. Än så länge känner jag mig ung, förutom i morse då jag fick massage på jobbet och trodde att axelpartiet skulle lossna, det är inte alltid ett kontorsjobb är så bra rent ergonomiskt.

Körde ut Marcus och Vera till flyget i morse. Så nu är de på väg till Norrland. Men vi ses ju snart då vi åker upp till Norrland i början av december.

Har fått presentkort på Dressmann, trisslotter, flaska Jägermeister, mössa/halsduk, bok, choklad och en massa kort, ett som var ett presentkort till mig och Malin och som var till vår 5-åriga bröllopsdag i efterskott, det är en trerätters romantisk middag på Restaurang 2 Rum & Kök i Karlskrona, där Nicke jobbar. Ska bli jätteroligt.

Plus en massa telefonsamtal och sms och gratulationer på jobbet från kollegor.
Jag tackar för allt.

Alice blev idag bjuden på sitt livs första barnkalas, som ska vara på Busfabriken. Hon är så mallig och lycklig.

Ska faktiskt vara ledig imorgon, pappadag. Kan vara skönt att landa efter en hektisk period, som inte är över än, men ändå.

Tjohopp!