fredag 14 november 2008

Gästbloggaren är..

...igång igen.

Veckan har rullat på i racerfart. En mycket bra vecka dock på alla sätt och vis. Trevligt främmande på besök, radhus, Martins fyllt år, praktik, jobb, dagis, inhandling, julplanering mm. Tiden springer helt enkelt iväg. Jag hinner med...knappt.

Går snart in på sista praktikveckan. Tyckte nyss jag gick dit första dagen.
Helgen jobbar jag på min "gamla" praktikplats.

Vädret? storm och spöregn.

Martin ledig idag för mysardag. Myser inne med tvättstuga och tända ljus.

Hugo kollar Saltkråkan. Alice och Martin är i tvättstugan.

Har bokat julbord. Torsdagen den 27 november på www.scandlines.se. Turar och äter julbord. Ska bli gott och mysigt.

Snart norrlandsdags. Ska börja packa snart. Känner mig sent ute :-)

Ohh, jobbade ju natt förresten. Gick bra. Lite ovant dock, när man inte gör det annan tid. Men skoj att prova på. Somnade som en stock igår kväll. Höll mig dock till 2230 tror jag ungefär.

Hockeyn? går sisådär. För båda våra lag.

Nu dags för lite lunch, sen duschen. Vi hörs igen!