onsdag 21 januari 2009

Onsdag igen

Värst vad veckorna går fort, men nu gör det ingenting eftersom det innebär att vi kommer närmare och närmare radhuset.

Igår var vi till Bjuv och hälsade på. Fikade, åt mat och glass, tvättade Alice jackor som blivit rejält smutsade efter utflykt med dagis.

I morse inledde vi dagen med tvättstuga, alltid trevligt. :D.

I morgon ska jag direkt på morgonen på ett frukostseminarium på Scandic Horisont, där miljömärkningen Svanens organisation ska berätta hur det går till med Svanen-märkning. Dessutom ska jag intervjua Svanens vd.

Igår somnade vi tidigt, känner mig riktigt pigg idag, även om massagen på morgonen väckte musklerna och nu känns det som om man är åttiofem år igen.

Katastrof på jobbet - kaffemaskinen sönder, så nu måste vi brygga kaffet i kaffekokare - det tar så lång tid, och man kan inte spontanhämta kaffe på samma sätt som man är van.

Nu ska jag läsa lite mail och sedan köra och hämta lite lunch till mig och Malin.

Hörs!