torsdag 29 januari 2009

RADHUS-dagen

Idag är det dags. Idag ska vi få nycklarna till radhuset. Ikväll ska vi träffa dem som bott i huset tidigare för att få nycklarna överlämnade. Ska bli såååå skönt. I morgon går första flyttlasset, jag och pappa ska med hjälp av släp köra dit lite grejer.

I går hämtade jag barnen på Pinjen. Vi gick hem, käkade lite, barnen badade, sedan ville de se lite Kalle Blomqvist på DVD, de somnade och sedan kom Malin hem och vi mös i soffan med lite käk och en Varg Veum-film, som jag lyckades somna i från igen....Vet inte vad det beror på, men jag är riktigt utvilad idag, det kände jag när jag vaknade i morse.

Har precis varit på en entimmes-kurs, där vi fått information om ett webbundersökningsprogram som vi kan göra enkäter i. Kan vara användbart i e-postutskick eller på webbsidan för att kunna göra nödvändiga förändringar eller förbättringar av vår tidning, webbplats eller våra konferenser.

Idag säger vi också grattis till kusin ROBERT som fyller 30 år.

Ha det ljuvligt alla!