fredag 18 december 2009

Morgon i Västerbotten

... och vi är äntligen framme,efter en hel dags förseningar.
Vår tänka landningstid på 15:00, blev 22:00. Men vi kom iallafall fram samma dag. Vilket
många inte gjorde.
Konstigt, direkt man sätter sig i bilen från Umeå, har man glömt all väntan på Bromma :)
Bromma är ju dessutom ingen drömflygplats att bli fast på. Ihop med 1 miljon människor. Alla i kostym, suckandes.
I övrigt älskar jag min Martin i kostym! Men i dessa dagar, ska de inte vara ute och resa. Finns inga som tränger sig så bra i köer mm. Blodtrycket höjs bara jag tänker på det. Men som sagt. Som bortblåst nu. Vi är på plats.

Vanligaste frasen på Bromma - jag är ju guldkort.

Suck.

Massor med snö. -16 grader. Tända ljust. Frukost. Pysselmorgon.

Alice och Hugo ska nu ihop med mormor göra smällkarameller. Martin har sovmorgon. Morfar jobba och jag ska ut och småshoppa i Bureå med omnejd.

Vi hörs senare idag!