tisdag 29 december 2009

Tisdagafton..

.. och vi har just ätit skrov till middag. Sover man gottigt på :)

Dagen idag? Martin och barnen har varit inne och myst. Själv for jag till stan för att plocka mina ögonbryn, vilket gick som en dans, och tog skitont. Men tjusigt blev det. Därefter ringde jag mor, så vi slog följa ut på stan på hennes jobbrast. Och idag fyndade jag på rean dessutom!
Jeans, tunika, tshirt mm. Brukar aldrig hitta nått, men idag så..

Just nu? Första dagen det inte snöar på, -21 grader. Så det är nog därför :)

Barnen kollar film. Martin matar sina fiskar. Ska snart hämta mormor från bussen. Kvällen innebär lite packning, eller ett försök till iallafall. Det känns som vi ska rymma allt, men det gör det alltid när jag ska börja packa, och vips blir det några väskor till :)

Nu Ullis i telefon.

Kaffedags.

Vi hörs igen!