tisdag 22 december 2009

Tisdagmorgon

..i Västerbotten, och det har snöat exakt hela natten. Och gör så fortfarande.
-10 grader. Kanondag för utelek mao.

Snart skottardags.

Men fint är det. Så vitt och härligt.

Det som däremot inte är bra, är att mina tänka shoppingplaner faller med detta, då E4an är svinhal och snöröken ligger tät.
Har tittat på alternativa vägar idag för att kunna ta mig in till stan, då shoppingnerverna sliter i mig :)

Fick jag bara göra bort några julklappar så skulle det kännas mycket bättre.
Imorgon blir det sista handlarrycket. Kommer säkert att vara ensamma på stan, och det är ju skönt ;)

Martin ska idag in på relax är tanken. Återigen om vädret håller sig OK. Han är ju inte så van att köra i detta vädret, min ursäkt varje gång, bara för att jag själv är åkrädd :)

Alice och Hugo ligger i sängen, kollar Julkalendern.

Kaffe för Martin och mig.

Ingen shopping idag= badhuset i eftermiddag tror jag. Om öppentiderna tillåter.

Kollade Jul med Ernst igår. Myspys.
Lite glögg till det.

Timmen före kollade vi Anna Ankas Jul. Inte lika mysigt.
Avsnittet efter Anna Anka, handlade om hon Maria Montezami eller hur det nu stavas. Hon är nog bland de skönaste damorna som finns. Bäst var citatet om när hon förklarade ekonomin;
- jag och Cameron har ett fantastiskt överrenskommelse, han betalar allt.

Me like den överrenskommelsen :D

Vi hörs igen!