torsdag 3 december 2009

Torsdagmorgon

... och detta känns sketalänge sen jag gjorde. Och vad händer allt mest?

Martin är i Stockholm några dagar. Barnen på dagis. Och jag ska städa.
Jobbat, stökat, bökat, haft lite fest, lite hockey mm. Tiden springer iväg, och exakt om 2 veckor lyfter vi mot Norrland. I 2 veckor. Nice.

Kallt. Snöfritt. Men igår var det minusgrader när jag skulle köra till jobb. Fick skrapa bilen!
Inte vanligt här nere, men desto härligare :)

Julkalenderdags. Den är bra. Barnen sitter som klistrade.

Julgranen är inne sen några dagar. Först i år igen. Underbart mysigt.

Tycker Skellefteå AIK är det bästa laget. Hoppas på seger ikväll!

Har klippt lugg. Efter att ha sparat ut luggen i ett år :)

Helgen? Jobbar. Alice ska på barnkalas. Annars en massa myspys. Och glögg.
Och IDOL. Hejja Erik!

Insett att jag är för gammal för att vara bakis. Jag orkar inte det längre. Usch. Men Gin är gott. Särskilt kvällen före :D
Och snaps. Fast det är inte ens gott kvällen före. Men vad gör man int?

Vi hörs igen!