onsdag 30 december 2009

Onsdagförmiddag

... och vi har just haft frukostbesök av Birgitta.
Nu snart dags för lunch. De små barnen har önskat plättar. Själv får jag avnjuta blöta. Det har jag längtat efter. Gud vad gott.
Martin tror jag är kluven till blötan, men ska äta det ändå. Ska bli spännande :D

-20 grader kallt. Alldeles vitt. Alldeles underbart. Luften är ljuvlig.

Dagen innebär fortsatt packning. Mina 6 väskor ska försöka bli 5 är tanken.
Tror det blir tight.

Dagen i övrigt? myspys, packa, småstöka, förbereda. Markus med familj kommer på middag ikväll.

Imorgon tidigt flyg. Lämnar Umeå 0940, landar i Malmö 1220, om allt går enligt planorna. Förväntar mig inget, så kanske det flyter :)

Sen direkt ut till Bjuv för julafton där. Barnen stannar över, och Martin och jag åker direkt vidare på nyårsfest.
Förväntar mig inget här heller. Ser oss sitta och fira nyåret på Bromma flygplats. Ihop med 1700 kostymnissar med sina guldkort. Usch...nu for mitt blodtryck igen :). Tycker dock om min Martin i kostym :)

Tror på guld i JVM.

Ikväll är det nya avsnitt av Morden i Midsomer. Nice!

Vi hörs igen!