måndag 30 november 2009

Sista november

30 november idag, månadens sista dag och också Karl XII:s dödsdag (1718).

Nu står granen så fin i stugan, jag och Malin satte in den i söndags då barnen var i Bjuv. I helgen var jag och barnen i Bjuv medan Malin hade sin fest hemma med arbetskamraterna. Riktigt lyckat har jag förstått. Alice och Hugo önskade sig pizza så vi beställde det och sedan blev det lite lördagsgodis
Jag åkte dock hem på kvällen/natten när farmor och farfar kom tillbaka efter att de varit på middag hos bekanta. Sedan återkom jag på em till Bjuv och det blev julskyltning, med besök i tomtegrottan. Hugo önskade sig en jättestor bil och ett jättestort hus, Alice ville ha en balettklänning. Tomten noterade detta och sa att han skulle se vad han kunde göra.

NU är det snart möte om galan igen...Mycket som ska klaffa. Plus att jag har deadline för tidningens sista nummer för året.

Ha det!

RBK-Luleå ikväll, hoppas att bröderna Abbott kammar noll.