lördag 14 november 2009

Morgonpromenad





.. för att mata ankorna brevid farmor och farfar. Väl där, hoppade Hugo matningen, utan förklarade helt enkelt att han hellre jagade ankorna, och började således vifta med armar och ben. Undra om det är mamma glada djurhumör han ärvt :). Promenaden fortsatte förbi kyrkan, därmed fick vi oss även lite andlig spis, om än vi inte gick in och bara förbi. Det räknas väl? :)

Barnen leker ute. Inomhus är det tillverkning av äppelpaj.

Vädret? kalashärligt. Inget regn, grått, men härlig luft.

Eddie åkte i IDOL. Vet inte vad jag ska tycka om det. Mina favvisar Erik, Mariette och Calle är iallafall kvar.

Idag tycker jag dagen är som gjort för att julpynta lite. Har sett i fönstren att folk har startat. Martin tycker det är för tidigt. Men jag är rädd att det ska bli stressigt på slutet, och det vill jag apsilut inte. Inget hastverk när det vankas jul.
Hittat alla små ursäkter för att få börja :)

Dagen och kvällen? inga stora planor. Mysa och mysa.

Imorgon jobbar jag dag. Alice ska till Margot och leka.

Vi hörs igen!