söndag 1 november 2009

Dagen efter..

.. ett Halloween firande som vi struntade i :)
Däremot ringde det på dörren några gånger under kvällen. Ett av barnparen bar runt på ett stor svartsäck. De hade räknat med att gå plus under kväll :)
Vad hände med en liten kaffekanna eller liten korg?

Lugn kväll. Min förkylning eller vad det nu kan tänkas vara är sådär. Likaså idag. Inte ont i halsen, men sträv och hostig.
Ont i lederna. Och supertrött.
Men allt går i etapper. Kanske bara är min höga ålder..? :D

Dagen idag?
Frukost.
Sen storstädning av Alices kontor. 2 säckar med bara papper. Samt en liten omöblering.
Men fint blev det när det blev klart!

Hugo kollar Sunes Jul. Jag brevid med kaffekoppen.

Ska snart ta mig an lunchen. Tips?
Har fulla frysen, men inte sugen på nått av det. Det är väl konstigt?

Håller mina tummar för IFK Göteborg idag. Alla lag utom Solna AIK. Alla!

Sen är det dags för familje-fejden. Skellefteå AIK - Rögle. Matchen följs via TVn. Jag får panik vid tanken att Rögle skulle vinna :-) Då får Martin flytta :D

Vädret? höst. Snöfritt. Tja.

Vi hörs igen!