måndag 2 november 2009

Måndagkväll

... och kvällen efter den värsta hockeymatchen i mitt liv.
Det retar mig nått så fruktansvärt. Men Skellefteå AIK går iallafall till slutspel.
Vill jag tro iallafall. Även om dagsformen just nu ser mindre bra ut. Men, lika bra att ha svackan nu, så är den gjord.

Dagen idag? Mamma är risig. Supertrött. Snorar. Hostar, så det känns som bröstkorgen ska lossna. Knorr eller trynedags? Eller bara en vanlig förkylning?
Tror det sistnämnda. Det räcker för mig.
Ingen annan i familjen visar några liknande symtom. Peppar, peppar.
Alice sa dock nyss att hon hade ont i halsen, men jag tror det mest var ett försök att komma åt halstabletterna :-D

Hugo sover.

Alice har beställt massage, som jag just utfört.

Kvällen? Livet i Fagervik, i vanlig måndagsanda.
Kaffe på det. Inte så ovanligt.

Vädret? spöregn.

Korvgryta med chili till middag. Rätt Ok. En rätt iaf *hahaha*

Just läst att det ska snöa över hela landet snart. Lovely.

Morgondagen? dagisdags igen efter 4 dagars ledigt.

Hemlängtan? oja.

Adventspynta snart? oja.

Nästa vecka fyller mannen M 32 år. Han är ung min älskade :)
Kalas den 20 november, för Er som har vägarna förbi :)

Vi hörs igen!