måndag 23 november 2009

Intensiv helg

Det har varit en intensiv helg med mycket att stå i. I fredags hade jag en ledig dag med familjen, Skönt. Vi städade huset och Malin gjorde så fint på barnens rum, resnade ut en massa gamla halvtrasiga leksaker mm.
I lördags var Ella hemma hos oss och lekte med Alice. Alice fick fyra (!) DVD-filmer med Harry Potter och Hugo fick två Disney-DVD:er i present. Hugo var helt fascinerad av Harry Potter, han pratar inte om annat än flygande bilar och spindlar som kan prata...:-).
I söndags var det så dop för lilla Hilda. Jag, Malin och Hugo var i kyrkan, men Alice hade valt att ha julpyssel och gå på julmarknad med Ella. Dopet var trevligt, sedan åkte Malin och jobbade och jag och Hugo gick på dopkalas. Där lekte Hugo med kusinerna Simon och Elin, åt kakor och tårta och hjälpte Hildas mamma att öppna paket.

Bilder kommer från dopet inom kort.

Rögle tog en poäng hemma mot ett pånyttfött Modo med Peter Forsberg i fronten. SAIK vann visst mot Hv71 - är väl bäst att tillägga. RBK och SAIK möts förresten den 26:e och då är jag och min kära hustru på plats i Lindab Arena. Ska bli kul. Ny match redan ikväll dock, mot SSK. Tre poäng kan man önska det?

Nu lunchdags!