tisdag 24 november 2009

Bra sportdag

Igår var en ovanlig dag, Robin Söderling vann mot Rafael Nadal i ATP-slutspelet i tennis i London, och Rögle vann borta i AXA Sport Center i Södertälje med 3-0.

Tycker att Robin gjort sig förtjänt av Jerringspriset - inte minst för sin finalpplast i Franska Öppna.

Igår blev det lång dag för barnen på dagis, Malin blev inringd på jobb, jag jobbade. Det blev lite Harry Potter efter att vi gräddat våfflor, jag och barnen. Sedan sängdags.
Jag hämtade Malin efter jobb, och sedan återlämnade jag nyckeln till lokalen som jag lånat till Hildas dop.

I övrigt lugnt. I morse iväg på dagis med barnen redan vid halv åtta, eftersom Malin började åtta. Hela familjen följdes och jag släppte av Malin på hennes jobb.

Nu har nr 11 av Recycling landat på mitt skrivbord. Dags att skicka in 12:an och årets sista nummer snart. Men änu är det några dagar kvar att arbeta med det numret.

I morgon ska jag till Malmö på reportage.

På fredag blir det After Work med jobbet.

Nu - kaffe och letande efter lämplig omslagsbild till 2009 års sista Recycling.