onsdag 10 juni 2009

Fortsätter mitt.

... liv utan värktabletter, vilket är grymt skönt. Däremot äter jag för öronen ännu. Lite tabletter måste man ändå knapra känner jag :)

Tålamodslös.

Barnen sover. Tillslut. Avlöste varann i pigg-il. Först ville den ena sova, men inte den andra. Sen vips var det ombytta roller. Sen vips var det ombytta roller igen. Och så höll det på ett tag.
Båda sover nu gottigt i sina sängar.

Spöregnat en hel dag. Lovely Skåneväder. Mina stackars plantor är sönderregnade. Mina icke gröna fingrar gråter. Nya plantor ska/måste inhandlad. Svårast är färgtemat. Och vilken genre jag vill ha blommorna i. Hur jag ska tänka osv. Vad är årets tema när det gäller blommor? Som om jag funderar, jag tar ju ändå alltid samma, och gärna de billigaste :D

Fotboll på TV. För Zlatan.

Imorgon jobb, jobb och dagis. Före det lite tvätt och småstök.

Kaffesugen, men håller på att avvänja mig :)

Vi hörs igen!