onsdag 17 juni 2009

Onsdagkväll

... Och storstädningen är i hamn. Hur skönt är det inte när det är klart? Från golv till tak, några tvättmaskiner, renbäddat mm. Njuter till fullo.
Det som tar udden av det hela är att jag har 143 kg tvätt att vika in :(
På detta dagsverke har vi klippt gräset, vattnat, rensat ogräs.
Detta efter 16:00.
För innan detta jobbade vi, och de små "jobbade" på dagis.

Vad duktiga vi är. Självskryt luktar illa sägs det, men det skiter vi i idag. I love nystädat!

Martin o jag sitter i soffan och gör ingenting. Härligt väder ute, dörren öppen på vid gavel.

Ska snart hoppa i säng. Morgondagen? Ledig. Barnen likaså, men har midsommarfest på dagis som vi ska gå på några timmar.
Efter detta blir det MAXI och Plantagen för lite nya plantor, då våra tidigare blommor regnat bort.

För övrigt kan jag säga att Martin är mer på Facebook än vad jag är! Han som inte skulle skaffa FB, för han skulle ändå aldrig vara inne där, så skulle hans användare försvinna, för han skulle glömma bort sidan. Typ.
Vet Ni hur mycket jag njuter av detta faktum :D

Vi hörs igen!