torsdag 18 juni 2009

Torsdagkväll

... och la familia myser i TVsoffan. Klockan är 21:15, och båda små barnen är vakna ännu...
Myser med chips, Cola och filmer vi varit och hyrt.

Just nu kollar vi "lilla jönssonligan på kollo". Riktigt bra får jag säga.

Varit på picnic i det gröna, firat Sofie med en blomma.
Gott fika och trevligt sällskap i Viskparken.

Sen kom vi på att vi skulle hyra senaste Wallander. I samma stund kom barnen på att de oxå nog var sugna på att hyra varsin film. Sagt och gjort, och nu myskväll!

Dagen i övrigt? Barnen hade midsommarfest på dagis. Under tiden storhandlade jag. Ihop med halva Skåne. Typ. Men det gick det med. Med dalande humör :)

Lunchade med Martin därefter.

Hämtade barnen. Hugo och jag mös och sov en stund. Alice åkte med Martin och jobbade en stund.

Vädret? från regn till sol. Hoppas det håller i sig, då vi idag köpt en pool!
Underbart vad bra jag rimmar, när jag imorgon i poolen simmar.

:-D

Trevlig kväll!