tisdag 2 juni 2009

Morgonpigga...

.. i Västerbotten. Jag vaknade 06:30.
Alice kort efteråt.

Strålande sol, och +18 grader varmt. Grönskat mer än jag trodde. Syrenerna som är överblommade hemma, har dock inte börjat blomma här.

Flygresan gick bra igår. Från Malmö flög vi med idel kändisar, där den kändaste var ZLATAN! Daniel Andersson och Markus Rosenberg på det.

Snabbt byte, hade 10 minuter på Bromma, sen vidare till Umeå. Flygvädret kalas. Passade mitt flygrädda sinne perfekt.

I Umeå kom Morfar och Ebba och hämtade oss! Pigga tjejer surrade i baksätet hela vägen till Bureå sen. Lite fika, och hopp i säng.

Nu är Ebba påväg till skolan, Alice och Mormor påväg att köra henne. Själv ska jag ringa och väcka mina killar hemmavid.

Idag kommer Viggo. Lille killen som jag ännu inte sett mer än på foto. Och han är snart 1 år. Skoj!

Vi hörs igen!