lördag 13 februari 2010

Lördagförmiddag

... och OS har startat. Iallafall med invigningen, som jag som väntat, somnade förbi.
03 är ingen bra tid för mig. Någonsin.

Hugo sover hos farmor och farfar ihelgen.
Själv ska jag jobba helgen, helg 7 tror jag det är nu i rad :)
Martin, Alice och Ella ska på bio, Prinsessan och grodan.

Melodifestivalen på TV, Skidskytte och massor av OS.
Hela natten hade jag tänkt mig, tills jag såg att jag började 07 imorgonbitti.
Blir att somna till OS i mitt fall :)
Prisa text-tv!

Snöade imorse när vi vaknade. Det ville vi inte. Inte när det töat så fint på våra plattor fram.
-3 grader. Innebär att det blir liggandes. Gillas ej.
Längtar att få börja plantera nu.

Hugo har snart haft gips i 4 veckor. Galet vad tiden går. 3 mars åker det av.

Bokat Londonresa i Maj. Längtar.

Morfar kommer på besök snart. Ska bli mysigt. Längtar.

Dricker kaffe så jag darrar. Inget bra tecken. Och inte ovanligt heller. Men varför bryta ett bra mönster? :)

Lunchdags.

Vi hörs igen!