onsdag 3 februari 2010

Snö, snö och åter snö

Inte sedan 1987 har det varit lika mycket snö i Skåne, med andra ord var jag inte äldre än tio år. Kan tänka mig att det var roligare då med snö, än det är idag när man bara halkar runt i den.
Nu vill jag ha vår, så man får vara ute i trädgården och pyssla, städa ur garaget och förrådet.
Men Kung Bore vill inte riktigt släppa greppet om oss ännu...

I övrigt så är Malin och Hugo hemma på dagarna, jag jobbar och Alice är på dagis. I morse bakade Malin småfrabska med vallmofrö och Hugo sockerkaka.

Jag lovade ju här på bloggen att inte skriva om Rögle något mer, men jag vill ändå nämna att det i mrogon är dags för familjederby igen då de svart-gula krigarna kommer ner till Ängelholm. Enda chansen RBK har att vinna är om Skellefteå inte kan landa på flygplatsen och måste lämna w.o. Kvalserien here we come!!

Ser fram emot "Starke Man" på SVT i höst....Riktigt roligt.

Nu ska jag hämta en varm kopp kaffe, den jag har bredvid mig nu är lätt ljummen.....Huh!

Höres!