lördag 20 februari 2010

Lördagförmiddag

... och grattis till Anna Haag. Det hade jag inte räknat med, vilket gjorde det hela lite roligare.
Love OS, även om jag börjar längta efter att få sova snart :)
TVn är igång dygnet runt, det är ett bra sömnmedel, men huvudet är inte riktigt utvilat. Men, 1 vecka till. Det fixar jag.

Tror jag.

Snö och snö. Vill jag inte ha.
Men har obegränsat.
Idag droppar det dock. Nice.

Vill plantera.
Ska plantera.

Gjorde pussmun mot Hugo. Frågade vad han trodde att mamma behövde då, och i min enfald trodde jag han skulle svara - en puss.
Istället blev svaret.... - en ambulans.

Svårtolkat :D

Alice ska iväg till Ella nu, de ska på ishallen bla.
Jag jobbar kvällen.
Martin och Hugo kollar film, myser och kanske 1 timme OS. Kanske.

Om drygt 1 vecka åker gipset av. Tiden springer iväg.
Om mindre än 2 veckor kommer morfar, myspys.

Ikväll är det Mello igen. Darin går väl vidare redan innan programmet.
IDOL känsla över denna festivalen snart. Flickidolerna går vidare.
Men vad då...? OS går ju på en annan kanal nära dig!
Anja, Hellner mfl. 2 medaljer till vankas ikväll.

Lunchdags.

Love blodapelsiner. Godare än nånsin just nu.

Borde färga håret.

Vi hörs igen!