måndag 1 februari 2010

Måndagafton

... och vi är just nu ute i Bjuv och bjuder svärmor på semlor.
Lite lätt snöfall ute, och ett nytt oväder är på ingång.
Gillar det inte. Får jag inte ha snö tidigare, behöver jag som inte det nu heller.
Särskilt inte då jag gjort vår i huset, och snart är redo att plantera
blommor i trädgården. Under en halv meter snö. Suck.

I övrigt är jag nu mest ledsen för att jag missade Robinson- Anders finalfest hemma hos honom. Not.
30-40 åringar som skulle lotta om att få skalla vinnaren Hans. Så talar bara en riktigt dålig förlorare. Tom sämre än jag själv. Och det säger en del :)

SM-Guldet närmare sig. Skellefteå AIK i final mot Linköping. Äntligen :)

Veckan? kämpar på med lillebrors gips. Går riktigt bara, och han promenerar på bra.
3 mars åker gipset av. Och tiden går fort.

Martin gör comeback på söndag! NM i fäktning! 2 år sen sist han fäktade. Träningsverk tro? :D

Vi hörs igen!