måndag 22 februari 2010

Måndagkväll

... och det snöar för tillfället inte!
SKotta borde jag göra, men det är som om jag hoppats att det ska skottas av sig självt.
Föga troligt.

Korvstroganoff med chili till middag.

Kaffe på det.

Klippt Alice lite. Eller snarare tunnat ut kalufsen.

Medaljdags ikväll igen. Suck och stön, och en natt till som blir med för lite sömn.
Inget stort problem för världen, och ganska självförvållat. Men ett grymt stort problem för mig :)
Möjligt ett I-lands problem.

Har tippat 11 medaljer. Men som vanligt brukar inte mina tippningar vara de bästa att lita på.

Idag kom bokningen från Astrid Lindgrens Värld. Ska bli mysigt och skoj.
London först. Jag måste börja att öva på min engelska. Har dock inte bestämt vilken accent jag ska använda mig av :)

Jobbar hela veckan, däribland hade jag tänkt hinna på bio med Sofie.
Farsan.

Kan inte nog sluta hylla Spotify. Supernice!

Hittat en kjol jag vill ha. Minns inte var. Men minns hur den såg ut. Hyr in svärmor som sömmerska :)

Veckan? OS, dagis, jobb, IKEA, bio, födelsedagspresentsinköp, handla, skotta snö, boka hockeybiljetter, planera blommor ute.

Finn ett fel :(

Googlade på mina ögon igår. Ryckte lite i ögat på nått vis. Så tänkte jag att jag skulle googla och se vad symtomet kunde vara ett tecken på.
Gissa.
3984828 träffar. På lika många sjukdomar. Och jag blev inte ett dugg piggare. Tvärtom.

1 vecka, sen ryker gipset. Eller kipset som en flicka på dagis sa.
Som knuto, istället för pluto.

Fick just en liten rapport om att vår lille Hugo kissat på torktumlaren.
Alla ställen är bra, utom de dåliga :)
Tur det inte var i får man tänka då!

Jag undrar mest vem som lär honom sånt? :)

Vi hörs igen!