måndag 17 maj 2010

Måndagmorgon

... och precis som hela våra lediga helg, är det idag mulet och grått igen =/
Och kallt.

Behöver sol för alla mina planteringar jag gjorde igår, i form av solroser, malva, ringblommor mm.

Vilken helg! Haft bästa helgen på mye länge. Lediga 4 dagar ihop! Det har inte hänt sen december, det var väldigt skönt!
Lite fest i lördags, en lagom sådan, så vi var pigga på söndagen, och hann sen jobba lite i trädgården.
Barnen sov hos farmor och farfar, kom hem vid 16. Då lekte Alice direkt med Louise som väntade här hemma. Hugo handlade m Martins, sen middag och myskväll.

Barnen iväg på dagis, Martin på jobb.
Själv ska jag iväg på VC och kolla blodtrycket idag igen, som jag tvingade in mig till =)

Har varit duktigt på att använda mina glasögon i några dagar nu, särskilt när jag sitter vid datan, och det är skillnad på mina ögon. Trodde inte det.
Är inte lika slut och trött i ögonen längre. Jag som trodde jag hade nått fel där me =)

Värme tack!
Och gärna kaffe med!

Fryser.

Snart Juni. Då händer det massor!

Vi hörs igen!