onsdag 5 maj 2010

Onsdagmorgon

... och Alice och jag myser inomhus. Alice är vrålförkyld, och har nu hostat hela natten. Så hon gick kort och gott på helg redan idag. Ligger nerbäddad under täcket och ser TV.
Själv småslumrar jag i fotöljen till och från =)

Martin och Hugo har kört ner till Malmö, för återbesök av Hugos fötter.
Därefter dagis, jobb och utvecklingsamtal. Vid 1430 kommer de hem igen, då åker jag och jobbar kvällen. Lite trix, men vi fick ihop dagen.

Strålande sol. Efter en kall natt.
Fåglarna njuter på vår gräsmatta. Inser hur högt blodtryck det ger mig att reta upp mig så fruktansvärt på dom =)
Det är som om dom visslat till sig ytterligare polare, ca 30 stycken stundtals. Och fåglar är det äckligaste som finns. Igår hade en skata hittat in i uterummet, stod vid balkongdörren och tittade in. Var ska jag dra gränsen? =)
Snart flyttar dom väl in, och tar över mitt hus.
Typ.

Glad att bästa Ullis är hemma igen! Tappraste bästa du!

Gjort klart allt idag inför Alices kalas i juni. Nu mottages gärna bra recept på kall kalasmat som passar ett gäng 6-åringar?

Solen får gärna lysa in på mina nu, nyputsade fönster. Vad gjorde jag utan mamma =)

Imorgon är det torsdag igen. Galet hur fort veckorna bara går. Jobbar helgen, annars inga stora planer. Känns som vi missat nån som fyller år, men tror inte vi gjort det. Hoppas inte iaf =)
Är det nån som känner sig träffad, så GRATTIS =)

Vi hörs igen!