onsdag 12 maj 2010

Onsdaglunch

... och regnet öser ner. Lite blåst på det. En dag som gjord för att baka och mysa inne.
Idag blir det tekakor och spetskaka tror jag, ev sockerkaka.
Och kladdkaka.
Fast hade egentligen velat prova på en chokladfondant. Men är inte tillräckligt modig ännu =)

Hugo myser under täcket. Alice är på övervåningen och leker. Hostan sådär får jag allt säga. Men så har vi oxå iskallt här idag.
Och jag är ju expert på att vädra =)

Martin sluter 12, sen långhelg. Hittills är jag ledig, men ibland brukar det ju ändras. Verkar iallafall som vi är lediga idag ihop. Inte illa.

Odlar min gräsmatta fortfarande. River snart upp hela, och köper färdig gräsmatta, som bara ska rullas ut. Men fåglarna ska väl äta upp den med =(

Kollar flyg/tåg mm inför Norrland. Hoppas kunna hitta en halvgratis resa. Föga troligt.
Blir nog forden som får rulla. Hotell påvägen.

Nu bakadags.

Vi hörs igen!