tisdag 25 maj 2010

Tisdagkväll

... och vi har inte alls varit duktiga sista veckan på att skriva, men nu så.

Martin reser i veckan, tillbringar tiden i Jönköping.
Imorgon jobbar även jag, då ska jag lämna barnen 0630, det har knappt hänt, blir lite ovant, brukar ju sova till 08 =)

Hugo sover gottigt redan nu, Alice är hos Tilda.

Varit ute i Bjuv en stund i eftermiddag med den lånade bilen, ätit gott och njutit mot solväggen.
Väl hemma kom haglet och spöregnet. Konstigt väder, och för en vädergumma som jag, värker mitt huvud stundtals. Jag är nog lite som en häxa =)

Morgondagen jobb och dagis, sen jobbfest. Supernice! och trevligt ska det bli. Förberedande ikväll med plockade ögonbryn och nyinhandlade sandaler mm.

Jag har fått jobb!
Är så sjuk, jävla glad. Gråtit och tokskrattat om varnannat hela dagen.
Känner så super, superbra.
Börjar mitt vik direkt efter sommarjobbet så att säga.

=)

Mina luktärter växer och knakar, lika så solroserna. Jag som aldrig brukar lyckas med att plantera.

Sent torsdagkväll eller tidigt fredagmorgon kör vi till vackra Västerbotten 1 vecka. Ska bli härligt att åka iväg en sväng.

Längtar efter bästa Ullis!
Ja, och alla ni andra oxå för den delen =)

Vi hörs igen!