torsdag 4 december 2008

Shoppingtur

Efter att vi kom fram åkte, Gunlis, Alice, Niklas och jag in till Skellefteå City för att shoppa. JAg hittade ett par jeans, Niklas hittade både jeans, skjorta, slips, tröja och luktegott.

Nu är tacon uppäten och barnen pysslar tillsammans med mormor och Malin. Flickorna ska gå och se på lucia i Bureå kyrka snart. Misstänker att vi killar ska se lite hockey...

Rögle tar sig an SSK hemma i Lindab-arena. Måste bli seger idag om man inte ska hamna på efterkälken uppåt. Neråt är det 11 poäng men det kan gå fort ändå. Jag hoppas att Rögle kan komma in i en ny positiv trend, som de gjort sig förtjänta av. Nu börjar de skadade spelarna komma tillbaka och då kanske Rögle på riktigt kan utmana.

Hugo spelar gitarr...

Nicke och jag på varsin dator....

Min drömfemma hittills i Elitserien: Jurgen Penker (mv), Kenny Jönsson (b), Daniel Josefsson (b), SSK, Fredrik Bremberg (fw) DIF, Mats Zuccarello-Aasen (fw) Modo, Niko Dimitriakos (fw), SAIK.

Vad säger ni om den femman? Hör gärna av er med kommentarer...

Ta vara på er.