tisdag 9 december 2008

Temperatur just nu: -15.4 grader.

Kvällen har innefattat hockey i form av Luleå - AIK på TVn. Såg inte så många minuter, och resultatet var väl inte det mest önskvärda. Tyvärr.

Kusin Therese med sina pojkar Kasper och Fabian på besök. Skojsigt. Och alldeles för långt mellan gångerna. Det inser man när Kasper redan går i 6:an!
Detta är dock inte ett tecken på min egna stigande ålder :-)

Barnens kusiner Ebba och Melvin på besök oxå ikväll. Roligt att kusinerna hann träffas en stund. Alice och Hugo överlyckliga.

Barnen vakna ännu, då kusinerna åkte för en stund sen. Hugo jagar just nu ett lejon i diskmaskinen, medan Alice leker med platsfigurer i form av katter.

Börjat packa. 3 jätteresväskor.

Mina naglar är ett rent fynd. Så glad över mina nya naglar. Nu skulle jag bara haft en ny frisyr. Måste boka klipptid.

Nu dags för sängen. Alice o jag åker redan efter 09 på teater och lunchdejt. Vi hörs imorgon igen. Då är det tågdags.

Natti!