tisdag 9 december 2008

Sparkar, chokladtomtar och kallt

Temperatur just nu -11 grader. Underbart skönt. Och friskt.
Varit ute och sparkat en stund. Hugo i sparklådan och Alice på andra sparken.
Två föräldrar som hade en tyst tävlan om att först komma fram. Som alltid :-)

Biter i kinderna. Alice och Hugo med röda näsor.

Pluggat. Skickat in en tenta på morgonen.

Morfar jobbar, mormor på möte. Vi ska börja småpacka lite. Helt galet att vi ska vända om redan imorgon igen. Tiden går fort, galet fort.

Igår var Ullis på besök. Fick fixat en nagel jag lyckats sprätta bort. Mina franska naglar har inte en sådan bra "skötare". Måste öva lite mer. Men nu skriver jag ju för glatta livet, så sakta vänjer jag mig ändå. Martin loves it :-)

Rögle går ungefär i riktning nedåt. AIK möter Luleå idag. 3 fina pjeng hade suttit fint.

Festen har vi ju inte nämnt. Bilder har Ni sett dock. SUPERSKOJ! var det, och riktigt lyckat. Alla druckna och glada. En kanonkväll mao.

Vår Niklas åkte hem igår förrmiddag med flyget. Via Sthlm, i Karlskrona på kvällskvisten. Var så skoj att han ville åka med!

Imorgon onsdag, ska Alice och jag gå på teater i stadsparken med Cia och barnen. Sen lunch på Waynes. Skojsigt!

Vi hörs igen!