fredag 1 maj 2009

1 Maj

.. och solen skiner återigen.

Barnen morgonpigga, börjar bli ett säkert tecken numera. Föräldrarna inte riktigt lika pigga, är ett likaså säkert tecken =).

Barnen kollar morgonTV. Martin och jag sitter i köket, datar och dricker kaffe.

Dagen idag ska vi skriva ut bröllopsprogram, klippa Martin, Hugo och klippa topparna på Alice.
Själv hade jag en förhoppning om att färga håret. Börjar bli aningen utväxt. Och glanslöst.
Mina ögonbryn skulle oxå behöva plockad. En icke så trevlig lite tillställning, men ett måste =(

Vädret? strålande sol.

Gårdagen? somnade i Martins knä, helt enligt planerna.

I övrigt inga stora skandaler. Lite snorig. Ibland tror jag nästan jag känner av pollen. Men börjar man med det vid 33-års ålder??

Glöm inte att demonstrera idag! Martin har haft liten kurs med Alice och Hugo på morgonen, hur man står med näven, och hur sången går. Dom började skratta, och trodde nog ett tag att det var lite skoj av det hela, då Martin gärna spelar över på vissa rörelser. En liten rolig sketch, som politik i övrigt =)

Vi hörs igen!