måndag 4 maj 2009

Timmen..

... efter fotbollen. Antingen frusen. Men glad. 89 minuter krävdes, men det räcker =)
Henke är ju min favvis dessutom. Matchen i sig? sådär... Matchens behållning? Henke Larsson, som är 200% bättre än alla andra på plan.
15800 i publiken, inkl oss. Utanför? otaliga poliser, hästar, bilar, piketer mm mm.

Hem via Knutpunkten, där Martin skulle hämta ut en biljett. Samma Knutpunkt som halva Malmö oxå var påväg för att ta tåget hem. Idel poliser och gäng.

Martin gör nu hem Margot. Själv sitter jag och snabbloggar innan det är dags för att hoppa i sängen.

Morgondagen? Martin reser tisdag - torsdag. I övrigt jobb och dagis.

Vädret? kallt. Regnat halva/hela dagen. Sol när vi gick in på Olympia, men svalnade av snabbt.
En annan bra sak var att alla som stod i klacken där vi stod, fick ett rött papper, i storlek A3, som man håller upp när HIF kommer in. Även jag. Är man i klacken, så är man. Men det bästa av allt? jag tog hem pappret. Jag var nog den enda, men det är ju ett kanonpapper för Alice att pyssla på. Nytta med nöje! =). Blev nästan lite halvarg när jag såg att Martin slängt sitt.

Halsbränna. Vet inte om det är för mycket kaffe, eller sviterna efter helgen som håller i sig. Gissar dock på kaffet.

Nu= sova.

NattiNatti.