torsdag 28 maj 2009

Torsdagkväll...

.. och jag snorar, snorar och snorar.. Nu har jag äntligen fått börja snyta mig, alltid nått. Känns som jag har två tegelstenar som ligger på var kind. Att så mycket snor kan rymmas på sån liten yta är fantastiskt. Eller så inte. Vill gärna bli av med detta innan flyget på måndag, känns som det blir en jobbig flygning annars.

Storstädat, tvättat, vattnat, handlat, duschat små barn, middag, ännu mer tvätt, torkat golv, sopsorterat mm mm. Härligt när det är klart.

Barnen sovit gottigt. Martin och jag sitter i soffan och kollar "draknästet".

Vädret? varmt, men blåsigt.

Dricker sockerdricka. Gott. Men bara ordet sockerdricka känns onyttigt :)

Martin trodde inte jag hade röstat. Är det möjligt. Här har jag varit så duktig och åkt iväg och förtidsröstat, så tror han att det var ett skämt. Hmmm.
Däremot röstade jag inte på Piratpartiet som han verkar tro! :D

Morgondagen? jobb, jobb och dagis. Kvällen med lite god middag.

Nu mysadags i soffan. Snyta mig lite, och somna mot Martin. Som vanligt!

Vi hörs igen!