tisdag 26 maj 2009

Tisdagkväll..

...och maken och jag sitter i soffan och kollar "äntligen hemma".
Mycket fina tips...för de händiga. Inte för oss :-)

Barnen sover gottigt.

Dagen idag? jobb, jobb och dagis. På sitt vanliga dagis. Då vi visst hade missat att barnens dagis var stängt igår, och att de skulle gå på ett annat. Vi visste det nog, men missat att skriva in det.. och då var det vips borta. Men det löste sig.
Idag var det dock det vanliga dagiset igen. Ordningen återställd :)

Bokat flyg till Västerbotten. Alice och jag hoppar på flyget i Malmö på måndagkväll, och blir borta dryga veckan. 1/6 - 9/6 är vår officiella reseperiod. Ska bli skönt att komma upp.

Vädret? moln,sol, moln, sol...så har det hållit på. +25 grader, och kvavt. Varför visade sig nu. Ösregnar. Behöver lite åska på det. Så det finns nån luft. Just nu finns det inget att andas...

Ska mysa i soffan med mannen M. Huvudvärk. Brukar ju ha "åskskalle"... :)

För övrigt så bet jag av en halv tand igår, när jag i min snålhet tog en kola. Jäla skit! Den var dock god kolan. Alltid nått.

Vi hörs igen!