onsdag 27 maj 2009

Idag har..

...jag gjort något jag aldrig har gjort förut. Jag har förtidsröstat!
Eftersom Alice och jag är iväg när det är dagen D, så fick jag göra det idag. Spännande. På Råå bibliotek skedde premiären :)

Shoppat på Ullared. Det gick också bra :D, dock var det ingen premiär. Det som var bland det bästa var att det var inget folk! Vi hamnade långt fram med bilen, och kunde gå obehindrat där inne. Göörskönt som vi säger i Göteborg.
Idel fynd.. och lite sånt som jag inte behövde. Helt i vanlig ordning.

Snorar däremot mer än nånsin.

Vädret? mulet. Varvat mellan sol och regn hela dagen.
Hoppas på uppehåll, då jag ska jobba med mitt ogräs ikväll är tanken.

Middagsdags. Är sent ute idag känner jag. Men innan jag packat upp alla kassar, kan jag inte riktigt slappna av :)

Kvällen? bänkade framför CL-finalen. Barca - ManU. Lucky me! ;)

Vi hörs igen!