onsdag 6 maj 2009

Onsdagkväll..

.. och jag sitter försjunken i "greys" värld. Sicken bra serie! Hjärtskärande. Men bra.

Barnen sover. Hugo gjorde så redan när jag kom från jobb vi 18. Sov gott brevid farfar i soffan.
Dock vaknade han till lite senare, kollade lite film med Alice och jag. Sen sagoläsning, och hopp i säng igen.

Vädret? storm!
Och regn.
Höst?

Martin i Jönköping igen, efter ett dygn i Göteborg. I Skåne imorgonkväll igen. Är tanken. Men man vet ju aldrig. Har ju missat tåget förr =D. Denna gången åker han dock bil med övriga arbetskamrater. Kan han väl inte missa? =)

Morgondagen? jobb och dagis. Sen sen-storstädar-torsdag.

Om 10 dagar är det bröllop. Längtar. Ska snart börja med min braiga hudkräm med lite solpigment i. Ett fynd säger dom. Och solarium slipper jag. Och vädret ute är inte att lita på.

Nu dags att snart hoppa i säng. Vi hörs imorgon igen!

NattiNatti.